NEJVÍC PRÁCE
JE TADY
ENTI
Enti:
Enti jsou prastarou stromovou rasou, která k životu mnoho nepotřebuje a jako jediná neplatí vojákům žádný žold. Mají velice silné jednotky a výborně obsazují země. Bohužel mají nejnižší počet herních kol ze všech ras(pouze 5), a tak v pozdější části hry ztrácejí. Obtížnost: ideální pro nováčky.
Za Enty existuje velmi hodně typů rozjezdů, ale všude je většinou dobré mít Počasí víc než 120% na zlato, u many je to celkem jedno a víc než 100% na domy (přece nebudeme nahrávat soupeřům)
Strategie ekonomického rozjezdu
0.den: Postavíte Sýpku, při dobrém počasí ( např. 140% na zlato) Zlatý Důl (Studnu), odehrajete 2 kola a pošlete 1 útok.
1.den: Dostavíte Sýpku, (Studnu) odehrajete tolik kol, abyste mohli odeslat 2 útoky.
2.den: Máte před odtahem většinou na 1 Sýpku, máte 8 kol. Tak je všechny protočíte a pošlete 4 útoky.
3.den: Doděláte Sýpky, Studny, Domy atd. Prostě klasika. A dál už podle situace, mně se hodně osvědčila Speciálka Magický Háj viz. Speciální Stavby.
Strategie rychlého získání zemí s Cechem Války
0.den: Postavíte Sýpku a Cech války, odtaháte všech pět kol a pošlete 2 silné útoky ( aby se dali 1.den přeposlat).
1.den: Nahodíte Obchodní smlouvy a přepošlete útoky(už neodehrávejte žádná kola a neverbujte žádné vojáky).
2.den: Máte 10 kol, tak v průběhu odtahu dostavíte Sýpky. Budete moct poslat několik útoků ( pravděpodobně 3-4)
3.den: Podle situace...
Strategie s Hrdinou
Na tuto strategii je nutné mít hrdinu s útokem min. 8%
0.den: Sýpka, Studna. Táhnete všechny kola a výjde vám to přesně na 2 útoky se silou 50.
1.den: Dostavíte Sýpky, odtaháte všech pět kol a pošlete 3 útoky.
2.den: Dostavíte sýpky, a můžete odeslat několik útoků.
Jakou strategii zvolit? To záleží na typu ligy, co od vás aliance chce, počasí a ostatních kritérií. Časem sami zjistíte, jaká vám nejvíc sedí...
HOBITI
Hobiti(moje oblíbená rasa):
Maličcí a pracovití hobiti mají nejvíce herních kol a díky tomu jsou nejlepší ekonomická rasa ze všech. Vydělávají spousty zlatých a nejvíce plní alianční pokladnici. Jejich slabinou jsou nejslabší vojenské jednotky ze všech ras. Proto je vyvažují počtem, stavbami a později i magií. Obtížnost: není vhodná pro nováčky.
ROZJEZD
Zprvu vám napíšu několik zákonitostí. Pokud je nesplňujete, tak Hobiti nejsou pro vás:
- 1) Jste alergičtí na malý, hnusný, namachrovaný šprcky (tedy Hobity)
- 2) Máte rádi silné vojenské jednotky (tedy silné útoky)
- 3) Hodně často a zejména HODNĚ kouzlíte (mají malý limit kouzel)
Teď základní pojmy u hobitů:
- 1) Stavte domy, co můžete
- 2) 3.den stavte Obranné vozy - bez nich vám země, z kterých útočíte, dobyjou
- 3) Kouzlete co nejdřív, i když limit je malej, je to hodně důležité - v alianci to od vás budou vyžadovat už i 3.den
A nyní už základní popis rozjezdu (chtěl bych jen upozornit, že pokud se budete řídit přesně tímhle návodem a podělá se to, tak věřte, že jste to podělali vy, nebo váš log - JÁ NE)
- 0.den - Postavit Sýpku a Posvátnou Studnu. Odehrát 6 kol (s hrdinou stačí možná i 5), vyhlásit Válku zemi, na kterou útočíte (měla by mít sílu 52, pokud útočíte na větší, tak se radši koukněte na server Acoose - www.acoose.wz.cz), pošlete do země, kam útočíte Spokojenost a útok pošlete(na zemi s obranou 52 stačí útok silný 49).
- 1.den - Pokud jste to nepodělali, či se vám nějaká dobrá duše nenalogovala do útoku, máte 2 země - v dobyté zemi co nejdříve postavte Sýpku, vyberte si 2 země kam budete útočit, pomocí serveru Acoose zjistěte potřebnou sílu útoku a odtahejte co nejmenší počet kol, aby jste z každé země poslali jeden útok, a pošlete je.
- 2.den - Pokud vše vyšlo, máte 4 země - zase co nejdříve Sýpky, dle situace pošlete útoky (pokuď vám všechno dobře vyšlo, můžete poslat i 4 útoky), stavte domy atd. - už je to individuální(za začátku nestavte nějaké zbytečné stavby jako jsou třeba MV-magické věže.
Pokud se vám zdá, že vám nějak přebejvají prachy, tak stavte Studny - ty nikdy nejsou na škodu.
U hobitů se nejlépe farmí, takže pořádně zvyšujte příjem.
TRPASLÍCI
Trpaslíci:
Tato řemeslná a hornická rasa má nejlepší obranné jednotky ze všech ras, nepřítel její země dobývá obtížně. Mají unikátní stavbu Mithrilový důl, která produkuje spousty zlatých, a je to základ jejich moci. Nevýhoda je malý počet herních kol. Obtížnost: není vhodná pro nováčky.
Ideální rozjezd:
Trpaslíci jsou rasa velice přizpůsobuvá, která se hodí do každého počasí, a to také díky levným jednotkám 1.(10 zlatých) a 2.(20 zlatých, 2 many) stupně. Je to také rasa s nejlepšími obrannými jednotkami, ale jejich nevýhodou je jen 6 kol.
Za Trpaslíky znám 3 typy rozjezdů, každý do určité situace:
A) jeden silný útok...
B) dva slabší útoky...
C) rozjezd přes Doly (Zlatý, Rudný, anebo Mithrilový)
----------------------------------------------------------------------------
A) S tímto rozjezdem se budete rozvíjet standardně rychle, obvyklým tempem. Zkuste ho, když hrajete za Trpy poprvé, je jednodušší. Trpaslíkům se nedá určit nejlepší Počasí - nejlépe hrajou při 50% Zlata, 150% Many, 150% Ceny domů - proč? Protože ostatním rasám toto počasí nevyhovuje, ale Trpaslíkům je to jedno, oni hrají nejlépe, když výkonost ostatních stagnuje
0.den: postavíte Sýpku, odtaháte všechna kola, postavíte Cech války a přibližně 20 vojáků 2.stupně. Pošlete 1 útok ( síla bude cca 85-90). Ještě si zakouzlete Spokojenost na základní zemi, ale ne do útoku.
1.den: pokud máte dobré zisky zlata, postavte v průběhu tahu Posvátnou studnu a po odtahání vycvičte max 2.jednotek ( mohl by to být útok silou cca až 120, 2.den ho přepošlete). Odešlete útok a ten z 0.dne jen přepošlete.Pokud máte špatné zisky ( minusové zisky, nebo jen v řádu jednotek zlatých), nestavte Posvátnou a jen vycvičte jednotky 2.stupně, odešlete útok a z 0.dne přepošlete. Ovšem mělo by to být s Posvátnou.
2.den: máte čtyři zemky, sýpku v základní. Pokud vám po útocích z minulého dne zbylo dost vojáků v obou zemích ( tzn.pokud můžete útoky přeposlat ještě před odtahem), tak ty útoky jen přepošlete a ušetřete všechny kola. Pokud takové štěstí nemáte a chybí vám jednotky, tak porovnejte útočnou sílu zbylého vojska s okolními neutrálkami, a jedno vojsko, to, které má horší podmínky, celé propusťte ( nebo pokud máte hera-hrdinu v jedné z právě dobytých zemí, tak propusťte vojsko v té druhé). Po propuštění vojska odtahejte tolik kol, abyste mohli v základní zemce postavit potřebný počet 2.jednotek na útok a zaútočit ( cca 4 kola). Pokud máte i vysoké zisky Zlata, např.300, postavte i jednu Sýpku nebo Studnu, ale pozor, aby zbylo na verb!! Dnes tedy pošlete vždy 2 útoky.
3.den: máte 6 zemí. Dnes už je to hodně o postavení, jestli budete bojovat se sousedy, nebo máte volno a budete útočit jen na neutrálky. V průběhu tahu byste měli dostavět pár Sýpek a pokud vám podmínky nepřáli 2.den k postavení posvátné, postavte ji dnes!! Ovšem dejte pozor, aby vám vyzbylo na verb - dnes můžete odeslat až 4 útoky.
----------------------------------------------------------------------------------
B) Tento rozjezd můžete použít pouze tehdy, pokud můžete zaútočit na 2 země s obranou 52, ale bez žádných obranných bonusů. Jinak to nejde!!! ( pošlete totiž dva útoky o síle 49, více to nejde!! Nevycvičíte totiž více jednotek, nebudete mít tolik lidí - budoucích vojáků. Zkontrolujte si to na www.acoose.wz.cz ) Pokud vám toto nevychází, tak pošlete jeden silný útok podle rozjezdu A). Tento typ rozjezdu se také hodí do plnějších, 3-kových a 4-kových lig, kde se vedou o každou volnou zemi v prvních dnech velké boje .Počasí: Počasí - nejlépe hrajou při 50% Zlata, 150% Many, 150% Ceny domů (stejné jako u rozjezdu A)
0.den: před odtahem postavíte sýpku, odtaháte všechna kola, postavíte Cech války, vycvičíte max jednotek 2.stupně a odešlete 2 útoky silou 49 - jen na země bez obranného bonusu!!! Ještě si zakouzlete Spokojenost na základní zemku.
1.den: máte 3 země, na základní zemi máte Spokojenost. Odtahejte všechny kola a v zemi, kde máte Cech války, vycvičte dostatečný počet jednotek 2.stupně a odešlete útok ( pokud na to máte, vycvičte raději trochu více jednotek, abyste útok mohli zítra jen přeposlat).
2.den: máte 4 země, sýpku jen v základní. Dnes už to záleží hodně na situaci. Pokud jste včera vycvičili více jednotek, tak útok přepošlete. Pak odtahejte všechny kola a v průběhu tahu dostavte jednu sýpku - budete ještě verbovat vojsko v základní zemi. Pokud budete moct vycvičit dostatečný počet jednotek v základní, abyste mohli zaútočit, tak vycvičte vojsko a zaútočte.Pošlete tedy dva útoky. (Omlouvám se za případné omyly a nepřesnosti tento 2.den, nejsem si tím úplně jist, snad je to správně, ale mělo by to tak být)
3.den: dnes už to musíte zahrát podle situace. V průběhu tahu dostavte Sýpku a Posvátnou. Můžete odeslat až čtyři útoky.
------------------------------------------------------------------------------------
C) Tak už jsem zjistil o tomto rozjezdu více, a jak jsem slíbil, doplňuju ho sem
Tento rozjezd je nejekonomičtější ze všech tří - vaše ekonomika na tom bude skvěle, protože Mithrilový důl vám přidá 200 zlatých za kolo.Tento rozjezd se hraje velmi často. Použití: když nikam nespěcháte a chcete si do budoucna udržet dobrou ekonomiku
0.den: postavíte Sýpku a Mithrilový důl, odehrajete jen 5 kol ( s hrdinou, který má útok 8, stačí jen 4 kola), vycvičíte jednoty 1.stupně a odešlete útok.
1.den: v průběhu odtahu postavíte sýpku, při Počasí na Zlato 120% a více postavíte ještě posvátnou studnu. nezapomeňte kdyžtak dostavovat domy, abyste2 útoky. vždy měli volné! Ale pozor, ať vám vyjde zlato na útoky! Odtaháte všechny kola, co máte co máte, a odešlete
2.den: záleží na tom, koli máte okolo sebe volného místa. V průběhu tahu byste měli dostavovat sýpky(u) a domy. Při vysokých ziscích i posvátnou studnu. Ale pozor, ať si ušetříte zlato na útoky. Dnes byste měli odeslat nejméně 2 - z dobytých zemí, když rychle dostavíte sýpky, anebo jeden z dobyté a jeden ze základní. Tak by to mělo být.
3.den: jako obvykle sýpky a domy. Dnes byste mohli poslat 3-4 útoky.
TEMNÍ ELFOVÉ
Temní Elfové(TE):
Takže jsem dostal nevděčný úkol popsat vám TE-temní elfové :). TE jsou dobří stejně jako každá méně kolová rasa do špatného počasí. To znamená ,že se uplatní v každém počasí kde je málo zlata a drahé domky. Co mana? No záleží na tom, jak je chcete zahrát (dobývat zemky, nebo jet magii) - v zásadě první 4/5dnů moc many nepotřebujete.
0. den:
Postavit sýpku, odtahat 3kola (s hrdinou který má dobrý útok stačí kola 2). Manu TE ze začátku opravdu nepotřebuje, takže žádné šetření. Ve špatném počasí buď manu prodejte (pokud je dobrý kurz nebo pokud je špatný hoďte pár okrádaček na neutrálky !!!A hlavně hodit si spokojku na základní zemku a do útoku!!!Rozhodně je blbost stavět si jako nějaký mág obřadní svatyn -i nejen ze nebudete mít na spokojka ale ani pak nebudete schopni poslat další útoky.
1. den:
Postavit do dobyté země sýpku, kouknout na tržistě a případně zase prodat manu.Rozhodně nepropouštět ani 1 vojáčka!!! Pak odtaháte zase cca 3-4 kola (záleží na neutrálkách okolo a na tom jestli máte hrdinu :) - prostě si najeďte na acoose.wz.cz a koukněte se kolik potřebujete sílu útoku, pak zpět do armády a spočítejte si kolik v každé zemi potřebujete vojaků )! Pak pošlete 2 útoky.
2. den:
Měli byste mít 11-13 kol podle toho jestli máte nebo nemáte hrdinu a taky podle toho, jak byli minulý den silné neutrálky. Dnes už koly nešetřete. Odtočte všechno a hlavně se snažte postavit co nejrychleji sýpky, (studny nestavějte - na ty si počkejte až na další den).Když máte všude sýpky, tak jen klikáte a dokupujete domky (jen když je v okoli opravdu silná neutrálka), pak pošlete 4 útoky.
Přeji vám hodně štěstí 3. den:))
ELFOVÉ
Elfové:
Tato přírodní rasa je zaměřená spíše na magii. Vojensky je to průměrná rasa, vyzdvihnout lze magické jednotky, které jsou velice dobře použitelné i k boji. Elfové mají výbornou produkci many díky stavbě "Posvátný Strom", která zároveň pomáhá i Entům v alianci. Obtížnost: není vhodná pro nováčky.
Byl jsem požádán, abych napsal rozjezd za Elfy. Myslím, že je jen jeden typ rozjezdu ,protože Elfové nejsou schopni postavit 0.den Cech války ani Cech magie.
0.den: Postavit sýpku a posvátnou studnu, odtahat 5 kol (s hrdinou s vysokým útokem stačí i 4 anebo 3), vycvičit vojsko a poslat 1 útok, pak si hoďte Spokojenost na svou zemi a také na zemi, na kterou útočíte. Za zbytek many zakouzlete Ukrást peníze na neutrálky, ať vyděláte zlaté .
1.den: Postavit sýpku a studnu v dobyté zemi, odtahat 4 až 5 kol - podle síly okolních neutrálek ( pokud mají např. obranné bonusy) a poslat 2 útoky ( z každé země jeden) , za zbytek many Ukrást peníze na neutrálky ( pozor, máte 2 mágy na 2 země, takže s trochou smůly vám to výjde na SK-sílu kouzla 0).
2.den: Máte až 13 kol, většinou ale jen 11 nebo 12. Před odtahem lze většinou postavit jen 1 Sýpka, po pár kolech ovšem jde i druhá. Poté stavíte Studny, průběžne dostavujete domy, abyste vždy měli volné. Dají se poslat až 4 útoky, ale většinou vám to výjde jen tak na 2-3. Manu ušetříte.
3.den: Máte 6-8 zemí, v průběhu tahání dostavíte sýpky, Studny a můžete poslat více útoků, anebo nahodit za ušetřenou manu Magii.
4.den: Už podle situace.
NEKROMANTI
Nekromanti:
Tato temná rasa má excelentní magii i dobré vojenské jednotky. Mají nejlevnější obranné jednotky (Zombie) ze všech ras. Bohužel mají málo zlatých do začátku a tak mají komplikovaný rozjezd. V závěru hry mohou konkurovat mágům. Obtížnost: není vhodná pro nováčky.
Ideální rozjezd:
Nekromanti jsou rasa schopná jak silné magie, tak schopná nabrat hodně zemek. Na bezvadný rozjezd 0.den potřebujete mít počasí nejméně 140% na zlato ( proč? - dozvíte se později ). Nekromanti jsou také 1) již zmíněnou silnou magickou rasou, 2) jednotky druhého stupně stojí jen manu - z toho plyne, že budete potřebovat co nejvíce many, takže nejméně 100%, ale lepší je víc . Nekromanti mají vcelku dost kol, takže počasí na domy může být 100% .
0.den: nejdříve si zkontrolujte, že máte aspoň 140% na zlato, před odtahem postavíte Sýpku a pak musíte našetřit 3000 zlatých na Cech války, abyste mohli poslat 2 nebo 3 útoky. V dobrém počasí vám to výjde na všechny kola. Pak postavíte již zmíněný Cech války a pak máte dvě možnosti:
1) postavíte max jednotek druhého stupně, ale pošlete jen 2 útoky - proč? - máte možnost poslat 3, ale v tom případě byste 1.den neposlali ani jeden útok - nebudete mít zlaté na Sýpky, nepřibude vám potřebný počet lidí na vojsko + máte ztráty z útoků = s trochou štěstí útok ze základní země. Proto pošlete jen 2 útoky, ale ty budou o to silnější - budou tak silné, že 1.den vám bude stačit jen je přeposlat.
2) pokud je ta liga nevíkendová, a 0.den vychází na pátek, odešlete 3 útoky - proč? - přes víkend se vám kola našetří, takže pak budete mít dost kol zahrát to na hodně útoků.
1.den: pokud jste 0.den zvolil možnost 1, ušetříte všechny kola a útoky jen přepošlete. Pokud jste zvolili možnost 2, nebo něco selhalo, odtaháte všechny kola, s trochou štěstí pošlete útok ze základní země a přesunete nazgůly do jedné země, pokud budete mít dostatek volných domů.
2.den: Dostavíte Sýpky, Posvátné studny, pošlete útoky ( při možnosti 1 pošlete tolik, kolik to půjde, při možnosti 2 odešlete 2 útoky ze základní země a 2 z té země, kam jste přesunuli nazgůly)
3.den: to je na vás, určitě dostavte Sýpky a Posvátné, mohla by jít magie.
Omlouvám se za nepřesnosti, které tu mohou být, ten rozjezd je fakt komplikovaný a je tu mnoho možností, a taky za Nekromanty jsem hrál už před delší dobou
SKRUTI
Skuruti jsou bratranci skřetů, je to nejlepší útočná bojová rasa, která má výborný rozjezd a hodně herních kol. Bohužel magii mají nejhorší ze všech ras. Skurutí taktikou je obsazovat co nejvíce zemí. Mají speciální stavbu "Sklad Masa" proti Hobitům. Obtížnost: ideální pro nováčky.
Ideální rozjezd:
Ideální počasí je: 120% zlata ( skuruti jsou hodně kolová rasa, takže pokud chcete zezačátku šetřit kola, chce to nadprůměrné množství zlata), 90% many (skuruti mají jednu z nejhorších magií díky vysokému žoldu v DE, takže manu budete potřebovat spíše na jednotky 2.stupně...podprůměrné výdělky many také nebudou přát soupeřovým mágům, takže bude větší šance, že nekoupíte červená kouzla tak brzy...z toho vyplývá, že se hodí rozmezí 80%-110%), 80% ceny domů ( skuruti jsou za prvé vícekolová rasa, tudíž budete hodně stavět domy, za druhé budete potřebovat velké množství jednotek na útoky...hodí se cena max. 100)
0.den: postavte sýpku a pak doporučuji si ještě před odtahem rozmyslet oba dva cíle útoků a zjistit si potřebnou útočnou sílu na www.acoose.wz.cz ...bude to rozhodovat o potřebném množství kol k odtahání... pokud má země obranný bonus, budete potřebovat odehrát 8 kol, pokud bude bez bonusu, bude stačit 7 kol...věřte mi, vyplatí se to...po odehrání potřebného množství kol vycvičíte tolik jednotek, kolik je min. nutná síla útoku ( u země bez bonusu útok silou 50, u zemí sbonusem podle toho, kolik potřebujete) Nakonec zakouzlete Ukrást peníze za veškerou manu na neutrálky - další den budete mít již před odtahem více než 1000 zlatých na jednu sýpku)
1.den: postavte sýpku a pak znovu doporučuji www.acoose.wz.cz...pokud je počasí dobré počasí na zlato, nepropouštěte armádu v zemi bez sýpky, odehrajte několik kol, nahoďte ji a odehrajte tolik kol, abyste mohli poslat 3 útoky - z každé země jeden...pokud je na zlato pod 100, propusťte v zemi bez sýpky armádu, protože tu postavíte až v takovém 7 kole ( ale je to riskantní - nemusí vám vyjít zlato na oba útoky), a to už nepošlete dostatečně silný útok ( ale můžete dokázat opak)...takže 2 útoky - jeden ze zákl. země, druhý ze země se sýpkou
2.den: záleží na počasí, ve 150% na zlato lze poslat 6 útoků, ale obvykle pošlete méně...hodně záleží na zvážení situace, jestli radši najet na sýpky, nebo jít do útoků...jdou postavit i první Posvátné studny
3.den: dodělat sýpky, aspoň 2 Posvátné a pak útočit, útočit, útočit
SKŘETI
Je zlá rasa s velkým počtem herních kol. Ekonomicky jsou na tom výborně, mohou si dovolit stavět mnoho staveb a pevností, ale mají drahé jednotky. Magicky jsou průměrní. Mají speciální útočnou stavbu Skřetí tunely. Obtížnost: není vhodná pro nováčky.
Ideální rozjezd:
Podle hodně lidí jedna z nejlepších ras schopná výborného rozjezdu v dobrém i špatném počasí, velmi perspektivní a přizpusobivá, kterým ani válka v brzké části hry nerozvráti ekonomiku tolik jako jiným rasám
0.den- před taháním kol se staví sýpka...pak doporučuji vybrat si neutrálku, na kterou se bude útočit, nejlépe tu, z které budete moct 1.den možnost poslat co nejvíce útoků (např. Říše středu...) - sílu útoku si zjistěte na www.acoose.wz.cz - v každém případě vám na sílu útoku bude stačit odtahat 5, s velkým obranným bonusem 6-7...nakonec máte dvě možnosti:1) zakouzlit si do útoku Spokojenost, 2) zakozlit 3x Ukrást peníze na neutrálky - vynese to přes 1000, takže...
1.den- ...budete moct postavit v dobyté zemi Sýpku ještě před odtahem...pak doporučuji znovu metodu s výběrem neutrálek a acoose.wz.cz...budete muset odtahat cca 8-10 kol, při bonusu to může být i 11...se zbylou manou ( cca 30 many) máte tři možnosti: 1) hodit na neutrálku Ukrást peníze, ale je tu pravděpodobnost, že síla kouzla bude 0, 2) při výborném kurzu postavit tržiště a prodat ji, 3) ušetřit ji do budoucnosti na mágy, nebo druhé jednotky
2.den- teď už je to na vás, chce to postavit co nejdříve sýpku(y), dají se poslat 4 útoky, ale vždy se to nepovede
3.den- to už je jen na vás, jde nahodit základ magie, farmit, nebo útočit
BARBAŘI
Velmi útočná dobyvačná rasa, jejich obranou je útok. Mají nejsilnější útočnou jednotku. Excelují v dobývání zemí, slabší jsou v magii a obraně. Jsou schopni obsadit velké množství zemí, ale díky nižšímu počtu kol v pozdější fázi hry ztrácejí. Obtížnost: vhodná pro nováčky.
Ideální rozjezd:
Pro barbary jsou nejdůležitější výdělky zlata a cena domů. Magie pro barbary není to nejdůležitější, a v alianci po vás budou chtít také jen země. Z toho plyne: 110% zlata ( ale to je minimum, lepší je více), 100% many ( to je maximum, lepší je méně, protože čím horší počasí na manu, tím méně na vás půjde red kouzel od soupeřů, když je budete ohrožovat), 100% ceny domů ( lepší je méně, ať můžete stavět více domů = větší množství jednotek k verbování)
0.den: Před odtahem postavte Sýpku a pokud je kurz tržiště na Prodej aspoň 30, postavte i tržiště. Pak odehrajte 5 kol ( ve špatném počasí, pokud budete stavět ještě tržiště, odehrajte kol 6). Na acoose.wz.cz si zjistěte potřebnou sílu obou útoků, poté naverbujte potřebné vojsko a odešlete oba útoky. Pokud je potřebný kurz na Prodej, prodejte všechnu manu. Pokud ne, zakouzlete si na jednu zemi Ukrást peníze za všechnu manu na neutrálky ( Ukrást peníze sešlete pravděpodobně třikrát)
1.den: Před odtahem budete mít více než 1000 zlatých, takže v zemi s méně vojáky postavte Sýpku. Druhou Sýpku postavíte v průběhu odehrávání. Odehrajete 5 (6) kol, na acoose.wz.cz zjistíte potřebnou sílu na tři neutrálky, postavíte armády a odešlete všechny tři útoky. Více kol, a tím pádem o útok-dva více nedoporučuji, další den budete bez ekonomiky.
2.den: V průběhu odehrávání dostavíte ve všech zemích Sýpky ( proto to chce počasí s co nejlepším zlatem), měli byste odehrát tolik kol, abyste mohli odeslat útok z (téměř) každé země - pozor na Počasí na Zlato a obranné bonusy neutrálek
3.den: V průběhu odehrávání dostavíte Sýpky, začnete stavět Posvátné studny...počet útoků vám už neřeknu, ale pošlete co nejvíc
( 4.den lze nahodit magie)
LIDÉ
Vyvážená rasa ve všech dovednostech: v obraně, útoku i magii. V ničem nevyniká, v ničem neztrácí. Vojensky má schopné obranné, útočné i magické jednotky. Je schopna kombinovat obranu s útokem a tím se stává pro ostatní hráče velmi nepříjemná. Má těžký začátek, ale pokud se jí podaří rozjet, je velice silná. Obtížnost: není vhodná pro nováčky.
0.den- Před odtahem postavíte Sýpku a Cech války. Podle počasí můžete odtahat 6-7 kol. Já obvykle tahám 7 kol, protože potom nemusím verbovat tolik jednotek. Poté vycvičte dostatečný počet Jednotek druhého stupně, podle toho, jestli útočíte na země s obranným bonusem, nebo ne.Odešlete 2 útoky. Mělo by vám zbýt zhruba 90 many, proto zakouzlete 3x Ukrást peníze, abyste mohli 1.den postavit před odtahem Sýpku.
1.den- Máte 3 země a +-1000 zlatých. Postavíte sýpku v jedné z dobytých zemí.Ve druhé dobyté zemi můžete útok obvykle rovnou přeposlat - pokud ne, tak postavíte Sýpku (při dobrém počasí).Odtaháte 8-9 kol a pošlete útok ze základní země, pokud možno co nejmenší, ale tak aby vyšel.V dobytých zemích nestavte Cechy války, ale dostavte jen jednotky prvního stupně a přepošlete útoky.
2.den- V dobytých zemí byste měli během prvních tří kol dostavět Sýpky. Pak už to záleží jenom na tom, kolik vedle sebe máte místa. Sami se musíte rozhodnout, kde se vyplatí stavět Cechy války, a kde vám vystačí jednotky prvního stupně. Také by jste měli postavit aspoň jednu Posvátnou studnu.
3.den- Měli by jste mít zhruba 10-12 zemí. Dostavte Sýpky a začněte stavět Posvátné studny. O5 pošlete pár útoků, podle toho, kolik máte kolem sebe místa.
4.den- Měli byste se rozhodnout, jestli budete nahazovat Magii, nebo budete dál dobývat země. Nezapomeňte, že lidé jsou velmi obranná rasa, takže kdyby na vás šli první útoky, postavte pár prvních jednotek + Obranné vozy a máte celkem velkou šanci ,na to abyste útok ubránili.
Komentáře
Přehled komentářů
Poids est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre coeur bat, il pompe le sang a tous egards vos arteres a la prendre facilement de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-20mg-prix-maroc/
JO!
(Fredy, 6. 1. 2010 21:24)
Jses parchant, co jenom opsal, co videl jinde, pise ze to dela sam a ani se neptal, jestli vubec muze
FUJ!
No FUJ
(xxx, 29. 5. 2009 6:20)Tento web je tvořen slintajícím idividuem, protože VŠECHNO zkopíroval! (a divil bych se že by žádal o práva) STYĎ SE!!!
Elevated Blood Pressure associated with older people
(Afughinfavenia, 24. 9. 2018 12:25)