Název | Popis | ||
---|---|---|---|
Magický štít | 30 | Chrání zemi před všemi kouzly. Zvýší o 10 procent magickou obranu země. Lze seslat vícekrát, horní mez štítu je 30 procent. | |
Mana na zlato | 60 | Polovina tvé veškeré many na konci dne se převede na peníze v poměru 1 mana = 5 zlatých. Kouzlo musíš seslat na svou zem. | |
Spokojenost | 80 | Zvýší se porodnost a tím se rychleji zvyšuje počet obyvatel země. Nemá význam kouzlit jich na jednu zem více. Jeho opakem je kouzlo Nespokojenost. | |
Magický štít velký | 90 | Chrání zemi před všemi kouzly. Zvýší magickou obranu země o 30 procent. To je horní mez. | |
Příznivé počasí | 100 | Země má lepší produktivitu, příjem peněz se zvýší o 30%. Příjem peněz nelze zvýšit nad 130%. | |
Pás zmatení | 100 | Část nepřátelských vojáků zbloudí. Funguje jako vojenský štít, zvedá ho o 5 procent. Lze seslat vícekrát, horní mez štítu je 35 procent. | |
Magické klima | 150 | Zlepší se podmínky magickým jednotkám a tím i produkce many o 30%. Produkce many nelze zvýšit nad 130%. | |
Požehnání | 200 | Funguje jako kouzla Spokojenost, Příznivé počasí a Magické klima dohromady. | |
Vojenský štít | 200 | Chrání zemi před vojenským útokem. Zvýší o 10 procent vojenskou obranu země. Lze seslat vícekrát, horní mez štítu je 35 procent. | |
Vojenský štít velký | 400 | Chrání zemi před vojenským útokem. Zvýší o 30 procent vojenskou obranu země. Lze seslat vícekrát, horní mez štítu je 35 procent. | |
Ukrást peníze | 30 | Sebere 5 - 10 procent všech peněz nepříteli. Kouzlo však není spolehlivé, je 50% pravděpodobnost, že kouzlo neudrží cestou zpět ukradené zlaťáky a ty se rozsypají po mapě a část získá náhodně jiný vládce. | |
Ukrást manu | 30 | Sebere 5 - 10 procent veškeré many soupeře. Kouzlo však není spolehlivé, je 50% pravděpodobnost, že kouzlo neudrží cestou zpět ukradenou manu a ta se rozsype po mapě a část získá náhodně jiný vládce. | |
Nespokojenost | 40 | Sníží se porodnost a tím se sníží přírůstek obyvatel země. Ruší kouzlo Spokojenost. | |
Krupobití | 50 | Potluče úrodu a země má nižší produktivitu a tím i příjem peněz o 30%. Příjem peněz nelze snížit pod 70%. | |
Magický vír | 50 | Vysává manu ze země a tím se sníží produkce many o 30%. Produkci many nelze snížit pod 70%. | |
Kletba | 100 | Funguje jako kouzla Nepokojenost, Krupobití a Magický vír dohromady. | |
Dvojitá Kletba | 190 | Má stejný účinek jako dvě obyčejné kletby. Sníží porodnost, zisk peněz a many na absolutní minimum. | |
Blesk | 200 | Zabije 3 - 5 procent vojáků v zemi. | |
Bouře | 250 | Zabije 3 - 5 procent lidí a vojáků v zemi. | |
Černá smrt | 350 | Usmrtí 5 - 20 procent obyvatel v zemi. Vojáky nezabíjí. | |
Smrtící démon | 600 | Roztrhá na kusy 10 - 20 procent vojáků v zemi. | |
Zemětřesení | 800 | Zničí 5 - 10 procent všech domů v zemi. Zabije 5 - 10 procent lidí a vojáků v zemi. | |
Uragán | 1500 | Zničí 15 - 30 procent všech domů v zemi. | |
Démon kamene | 4000 | Tato mocná bytost rozboří jakoukoliv vojenskou pevnost či hradbu. | |
Démon magie | 5000 | Tato mocná bytost vysaje energii a v prach obrátí jakoukoliv magickou věž či svatyni. | |
Soudný den | 100000 | Je to nejmocnější kouzlo. Zničí 50 procent všech domů, zahubí 50 procent obyvatel a vojáků všech zemí světa! Jen země Dark Elfa kouzlu odolá. | |
Magický šíp | 20 | Speciální kouzlo rasy Lidé. Zabije jednoho vojáka nejvíce zastoupené jednotky v zemi. Platí na všechny rasy. | |
Mlha lesa | 50 | Speciální kouzlo rasy Enti. Nepřátelské armády bloudí, zvýší vojenskou obranu země o 35%. Nahrazuje tak vojenské štíty, které již nemá význam sesílat. Platí pouze na Lidi, Barbary, Elfy a Hobity. | |
Strach | 50 | Speciální kouzlo rasy Barbaři. V zemi zavládne strach, tím se sníží síla odeslaných útoků ze země o 20%. Platí na Lidi, Skřety a Skuruty. | |
Magické oko | 50 | Speciální kouzlo rasy Hobiti. Zjistí počet domů, obyvatel, vojenských jednotek v zemi. Odhalí porodnost země, sílu kouzel vládce a počet herních kol k odehrání. Platí na všechny rasy. | |
Děs obyvatelstva | 100 | Speciální kouzlo rasy Skuruti. Obyvatelé v hrůze prchají a nebrání zemi při útoku. Platí na Lidi, Skřety, Skuruty a Hobity. | |
Rozbíječ štítů | 100 | Speciální kouzlo rasy Temní Elfové. Zruší veškeré magické i vojenské štíty země. Kouzlo je negativní. Platí pouze na Nekromanty a Mágy. | |
Uzdravení | 100 | Speciální kouzlo rasy Elfové. Uzdravení vyléčí zemi z vlivu negativních kouzel ovlivňující příjem peněz a many. Kouzlo neutralizuje pouze negativní účinky z výsledku po seslání kladných a záporných ekonomických kouzel. Platí na Lidi, Barbary, Elfy, Temné Elfy, Trpaslíky a Enty. | |
Neovlivnitelnost | 120 | Speciální kouzlo rasy Trpaslíci. Ruší vliv veškerých kouzel ovlivňující porodnost obyvatelstva, ta je stále 100%. Kouzlo je pozitivni. Platí na Lidi, Elfy, Temné Elfy, Trpaslíky a Enty. | |
Povodeň | 300 | Speciální kouzlo rasy Skřeti. Přivolá povodeň, skrz rozbahněnou zem nemohou vyjet obranné vozy na bojiště. Ruší jejich obranný bonus. Platí na všechny rasy kromě Hobitů. | |
Zmrtvýchvstání | 1000 | Speciální kouzlo rasy Nekromanti. Mrtví vojáci ožijí a zaplní všechny volné domy země zombiema, ti okamžitě brání zemi. Platí pouze na Nekromanty. | |
Zasypání | 1200 | Speciální kouzlo rasy Mágové. Zničí stavby Podzemní tunely, Rudný důl, Zlatý důl a Mithrilový důl. Platí pouze na Skřety a Trpaslíky. |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář